Usein kysyttyä
Laitemarket.fi asiakaspalvelu vastaa
Mistä tietää kuinka kauan toimitukseen menee aikaa?
Toimitukseen menee muutamia päiviä. Tuotteet tilataan pääosin suomlaisilta toimittajilta.
Miten saan asiakaspalvelun kiinni?
Asiakaspalvelu on avoinna klo 10-18.00. Asiakaspalvelumme palvee teitä sähköpostitse, reaaliaikaisessa keskusteluikkunassa sekä puhelimitse.
Voinko asentaa hanan itse?
Kiinteät hanat, lukuunottamatta suihkupäitä on vaihdettava pätevän ammattilaisen toimesta. Hanojen asennuksia tekevät alueenne LVI-liikkeet.
Onko laitteissanne takuuta ja miten se toimii?
Kaikissa laitteissa on takuu. Takuuaika vaihtelee 6 kk- 60 kk. Takuu edellyttää, että tuote on rikkoontunut johtuen valmistuvirheestä. Kuluminen tai asennusvirheistä aiheutuneet rikkoontumiset eivät kuulu takuun piiriin. Takuu- ja tukipalveluiden kohdalla olkaa ensisijaisesti yhteyttä Laitemarketin asiakaspalveluun.
Asun Turussa. Voinko noutaa tuotteen Turusta?
Olkaa yhteydessä asiakaspalveluun. Pientuotteissa noutopiste on mahdollista järjestää.
Tarvitsen valikoinne LVI-tuotteita jo huomiseksi, onko mahdollista saada pikatoimitus?
Kyllä on, olkaa yhteydessä asiakaspalveluun, mikäli haluatte toimituksenne pikana.
En löydä sopivaa liitintä hanaani. Miten löydän oikean tuotteen?
Voitte olla yhteydessä live-keskusteluikkunan kautta, niin autamme teitä mielellämme.
Millä tavoilla voin maksaa tuotteeni?
Tuotteet voidaan maksaa ennakkoon e-maksupainikkeilla. Meille on pian tulossa myös luottomahdollisuus yksityisille.
Päivitetty 11.11.2013