Usein kysyttyä

    Laitemarket.fi asiakaspalvelu vastaa

    Mistä tietää kuinka kauan toimitukseen menee aikaa?

    Toimitukseen menee muutamia päiviä. Tuotteet tilataan pääosin suomlaisilta toimittajilta.

    Miten saan asiakaspalvelun kiinni?

    Asiakaspalvelu on avoinna klo 10-18.00. Asiakaspalvelumme palvee teitä sähköpostitse, reaaliaikaisessa keskusteluikkunassa sekä puhelimitse.

    Voinko asentaa hanan itse?

    Kiinteät hanat, lukuunottamatta suihkupäitä on vaihdettava pätevän ammattilaisen toimesta. Hanojen asennuksia tekevät alueenne LVI-liikkeet.

    Onko laitteissanne takuuta ja miten se toimii?

    Kaikissa laitteissa on takuu. Takuuaika vaihtelee 6 kk- 60 kk. Takuu edellyttää, että tuote on rikkoontunut johtuen valmistuvirheestä. Kuluminen tai asennusvirheistä aiheutuneet rikkoontumiset eivät kuulu takuun piiriin. Takuu- ja tukipalveluiden kohdalla olkaa ensisijaisesti yhteyttä Laitemarketin asiakaspalveluun.

    Asun Turussa. Voinko noutaa tuotteen Turusta?

    Olkaa yhteydessä asiakaspalveluun. Pientuotteissa noutopiste on mahdollista järjestää.

    Tarvitsen valikoinne LVI-tuotteita jo huomiseksi, onko mahdollista saada pikatoimitus?

    Kyllä on, olkaa yhteydessä asiakaspalveluun, mikäli haluatte toimituksenne pikana.

    En löydä sopivaa liitintä hanaani. Miten löydän oikean tuotteen?

    Voitte olla yhteydessä live-keskusteluikkunan kautta, niin autamme teitä mielellämme.

    Millä tavoilla voin maksaa tuotteeni?

    Tuotteet voidaan maksaa ennakkoon e-maksupainikkeilla. Meille on pian tulossa myös luottomahdollisuus yksityisille.

    Päivitetty 11.11.2013