• Jatka kassalle

Usein kysyttyä

Laitemarket.fi asiakaspalvelu vastaa

Mistä tietää kuinka kauan toimitukseen menee aikaa?

Toimitukseen menee muutamia päiviä. Tuotteet tilataan pääosin suomlaisilta toimittajilta.

Miten saan asiakaspalvelun kiinni?

Asiakaspalvelu on avoinna klo 10-18.00. Asiakaspalvelumme palvee teitä sähköpostitse, reaaliaikaisessa keskusteluikkunassa sekä puhelimitse.

Voinko asentaa hanan itse?

Kiinteät hanat, lukuunottamatta suihkupäitä on vaihdettava pätevän ammattilaisen toimesta. Hanojen asennuksia tekevät alueenne LVI-liikkeet.

Onko laitteissanne takuuta ja miten se toimii?

Kaikissa laitteissa on takuu. Takuuaika vaihtelee 6 kk- 60 kk. Takuu edellyttää, että tuote on rikkoontunut johtuen valmistuvirheestä. Kuluminen tai asennusvirheistä aiheutuneet rikkoontumiset eivät kuulu takuun piiriin. Takuu- ja tukipalveluiden kohdalla olkaa ensisijaisesti yhteyttä Laitemarketin asiakaspalveluun.

Asun Turussa. Voinko noutaa tuotteen Turusta?

Olkaa yhteydessä asiakaspalveluun. Pientuotteissa noutopiste on mahdollista järjestää.

Tarvitsen valikoinne LVI-tuotteita jo huomiseksi, onko mahdollista saada pikatoimitus?

Kyllä on, olkaa yhteydessä asiakaspalveluun, mikäli haluatte toimituksenne pikana.

En löydä sopivaa liitintä hanaani. Miten löydän oikean tuotteen?

Voitte olla yhteydessä live-keskusteluikkunan kautta, niin autamme teitä mielellämme.

Millä tavoilla voin maksaa tuotteeni?

Tuotteet voidaan maksaa ennakkoon e-maksupainikkeilla. Meille on pian tulossa myös luottomahdollisuus yksityisille.

Päivitetty 11.11.2013

?>