Usein kysyttyä

Laitemarket.fi asiakaspalvelu vastaa

Mistä tietää kuinka kauan toimitukseen menee aikaa?

Toimitukseen menee muutamia päiviä. Tuotteet tilataan pääosin suomlaisilta toimittajilta.

Miten saan asiakaspalvelun kiinni?

Asiakaspalvelu on avoinna klo 10-18.00. Asiakaspalvelumme palvee teitä sähköpostitse, reaaliaikaisessa keskusteluikkunassa sekä puhelimitse.

Voinko asentaa hanan itse?

Kiinteät hanat, lukuunottamatta suihkupäitä on vaihdettava pätevän ammattilaisen toimesta. Hanojen asennuksia tekevät alueenne LVI-liikkeet.

Onko laitteissanne takuuta ja miten se toimii?

Kaikissa laitteissa on takuu. Takuuaika vaihtelee 6 kk- 60 kk. Takuu edellyttää, että tuote on rikkoontunut johtuen valmistuvirheestä. Kuluminen tai asennusvirheistä aiheutuneet rikkoontumiset eivät kuulu takuun piiriin. Takuu- ja tukipalveluiden kohdalla olkaa ensisijaisesti yhteyttä Laitemarketin asiakaspalveluun.

Asun Turussa. Voinko noutaa tuotteen Turusta?

Olkaa yhteydessä asiakaspalveluun. Pientuotteissa noutopiste on mahdollista järjestää.

Tarvitsen valikoinne LVI-tuotteita jo huomiseksi, onko mahdollista saada pikatoimitus?

Kyllä on, olkaa yhteydessä asiakaspalveluun, mikäli haluatte toimituksenne pikana.

En löydä sopivaa liitintä hanaani. Miten löydän oikean tuotteen?

Voitte olla yhteydessä live-keskusteluikkunan kautta, niin autamme teitä mielellämme.

Millä tavoilla voin maksaa tuotteeni?

Tuotteet voidaan maksaa ennakkoon e-maksupainikkeilla. Meille on pian tulossa myös luottomahdollisuus yksityisille.

Päivitetty 11.11.2013